گرافیک

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

بهترین کتاب های طراحی گرافیک موضوع دیگری است که مدت ها است در مقاله های قبلی سایت مورد درخواست کاربران سایت بوده است. در این مقاله کتاب های مهم طراحی گرافیک که هر گرافیستی باید مطالعه کند را باهم مورد بررسی قرار می دهیم. با روبوگراف همراه باشید.

آیا شما هم به دنبال ارتقای مهارت خود در طراحی گرافیک هستید؟

واضح است که فقط کار کردن با نرم افزار ها و تمرین کافی نیست ، چون اگر دائم در حال تمرین و اجرای دانسته های قبلی خود باشید ، مهارت و توانایی جدیدی به خود اضافه نمی کنید. پس باید مطالعه و کسب آگاهی های جدید را به تمرینات خود اضافه کنید.

از طرف دیگر ، انبوهی از اطلاعات آنلاین در دسترس است ، اما گرافیست های ماهر همچنان کتاب را در کنار مقالات سایت های آموزشی دنبال می کنند. می توان به راحتی از کتاب ها به عنوان منابع ارزشمند برای یادگیری بیشتر درمورد گرافیک دیزاین یاد کرد.

حالا با وجود این همه کتاب و مقاله ، از کجا باید شروع کنم؟

چه چیز هایی در طراحی گرافیک مهم است؟ چطور آموزش ببینم که بیشترین نفع را برایم داشته باشد؟ خب! من اینجا هستم تا بهترین کتاب های طراحی گرافیک را به شما معرفی کنم!

در ادامه 16 مورد از بهترین کتاب های طراحی گرافیک به همراه منبع معتبر آموزش آنلاین برای شما آماده شده است. برخی از این کتاب ها ترجمه شده و دارای نسخه فارسی و بعضی دیگر فقط دارای نسخه انگلیسی هستند.

دنبال کتاب طراحی گرافیک می گردی؟ جای درستی هستی!

روبوگراف، منبع اصلی شما برای پیشرفت در گرافیک.

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

تفکر با تایپ ، از بهترین کتاب های طراحی گرافیک

نویسنده الن لوپتون

کتاب تفکر با تایپ یکی از اولین و بهترین کتاب ها در مورد تایپوگرافی و نحوه اجرای دقیق آن است. نویسنده نگارش و آموزش یک مارکت کوچک بنام تایپوگرافی از دنیای بزرگ گرافیک دیزاین را به عهده گرفته و به بهترین شکل از عهده آن برآمده است. این کتاب مثال هایی زیبا از تایپوگرافی و کاربردهای آن را با نحوه اجرای دقیق مفاهیم مطرح شده در کتاب ارائه می دهد و یکی از بهترین ابزار ها برای یادگیری این فن زیبا و کاربردی است.

سخنی از ناشر:

الن لوپتون راهنمایی کامل و روشنی را در مورد اینکه چگونه حروف، کلمات و پاراگراف ها باید ترازبندی ، فاصله گذاری ، ترکیب بندی و شکل داده شوند، ارائه می دهد. این کتاب تمام موارد ضروری تایپوگرافی، از تایپ‌فیس‌ها و خانواده‌ های تایپ، تا کرنینگ و ترکینگ و استفاده از شبکه را بطور کامل پوشش داده و قطعا یکی از بهترین کتاب های طراحی گرافیک بخصوص برای مبتدیان است .

حرف از تایپوگرافی شد! دنبال بهترین آموزش تایپوگرافی می گردی؟ این مقاله رایگان بی نظیر از روبوگراف رو از دست نده! برای یادگیری تایپوگرافی اینجا کلیک کن.

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

حالا آن را می بینی و مقالاتی دیگر در مورد طراحی گرافیک

نویسنده مایکل بیروت

مایکل بیروت یکی از شرکای پنتاگرام دیزاین است که در مجموعه‌ ای از امور از MoMA گرفته تا موزه طراحی کوپر هیویت کار می‌کند. مایکل در کتاب خود در مورد طراحی گرافیک از صفر تا صد به علاوه فرآیند تفکر خلاق ، الهام گیری از کار دیگران ، مربیگری و تاریخچه طراحی گرافیک صحبت می کند.

سخنی از ناشر:

مایکل بیروت یکی از بهترین نویسندگان کتاب های طراحی گرافیک است. او گنجی است که در بیش از پنجاه گرایش سطح بالا و قابل دسترس از دهه گذشته ، با مجموعه‌ای جذاب و متنوع از موضوعات درگیر است.

فرقی نمی کند می خواهید در چه موردی از او بیاموزید ، مقالات او تمام نیاز شما را برآورده می کنند. از طراحی لوگو گرفته تا نحوه دیزاین فضای داخلی سالن های هنری بزرگ! آثار او بدون شک از بهترین کتاب های طراحی گرافیک است.

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

کتاب چگونه بدون از دست دادن روح خود یک طراح گرافیک شویم!

نویسنده آدریان شاگنسی

صادقانه باید بگویم کتاب اسم عجیبی دارد!

طراحان گرافیک معمولا چالش‌های زیادی مثل پیدا کردن کار، میزان درآمد نسبت به زحمت، پرداخت نکردن حق‌الزحمه به‌خاطر نپسندیدن طرح توسط کارفرما و… دارند که از آن صحبت نمی‌کنند. این کتاب که توسط یکی از بهترین طراح های گرافیک دنیا تالیف شده، به تازه‌کاران عرصه گرافیک می‌آموزد چگونه در حالی که در تلاشند مثل یک موتور در شرکت ‌ها کار بدون روح انجام دهند.

در واقع کتاب به شما می آموزد چگونه بدون فرسودگی ذهن و روح خود بتوانید به یک طراح گرافیک ماهر تبدیل شوید.

اگر به تازگی حرفه طراحی گرافیک خود را شروع کرده اید این کتاب را از دست ندهید، چگونه بدون اینکه نگران از دست دادن روح خود بعنوان یک طراح گرافیک باشید، توصیه ها و راهنمایی های عملی در مورد جنبه های نظری و فلسفی طراحی گرافیک را هم دریافت خواهید کرد.

طراحی لوگو، یکی از پولساز ترین شغل های گرافیکی در ایران! آموزش طراحی لوگو رو از دست نده!

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

سخنی از ناشر:

کتابی که به مطالعه آن خواهید پرداخت حاصل مهارت ها ، پشتکار ، باورها و البته دلسوزی های یک طراح گرافیک است.

وقتی مهارتی را می آموزید با کوله باری از مهارت به سمت شغل مورد علاقه خود حرکت می کیند اما چالش های شغلی را در حین کار یاد خواهید گرفت. این کتاب که قطعا یکی از بهترین کتاب های طراحی گرافیک است به شما کمک می کند کمی با فضای کاری بک هنرمند خلاق آشنا شوید.

دنبال کتاب طراحی گرافیک می گردی؟ جای درستی هستی!

روبوگراف، منبع اصلی شما برای پیشرفت در گرافیک.

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

کار خود را نشان دهید از بهترین کتاب های طراحی گرافیک

نویسنده آستین کلئون

هر طراحی در کار خود عالی است!

چه مبتدی باشید چه حرفه ای ، اثر هنری شما ارزشمند است. اما مهم است که بتوانید اثر خود را عرضه کنید!

چه بسا بسیاری از هنرمندان و طراحان گرافیک هستند که مهارت فوق العاده بالایی دارند اما به دلیل ضعف در معرفی و فروش آثار خود نتوانسته اند به خوبی بین مردم و مشتریان شناخته شوند.

این کتاب به شما کمک می کند که به بهترین نسخه خود بعنوان گرافیست تبدیل شوید!

نسخه ای که هم مهارت فوق العاده ای در طراحی گرافیک دارد هم به بهترین شکل کتاب ها و آثار گرافیکی خود را به جهان عرضه می کند.

دنبال آموزش ایلوستریتور می گردی؟ می تونی رو آموزش ایلوستریتور رایگان روبوگراف حساب کنی!

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

سخن ناشر:

گرافیک دیزاین چیزی فراتر از یک حرفه است!

گرافیک دیزاین یک سبک زندگی است!

از نحوه نگارش اسم محصول خود تا نحوه انتخاب اسم سایت یا صفحه شبکه اجتماعی خود باید به فنون خاصی مسلط باشید.

باید بدانید کِی باید آگاهی ها و ایده های گرافیکی خود را به اشتراک بگذارید کِی نگذارید!

چه زمانی از چه کسی برای رشد کسب و کار خود کمک بگیرید کی نگیرید!

تمام این آگاهی هارا از این کتاب که یکی از بهترین کتاب های طراحی گرافیک است خواهید آموخت.

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

کار برای پول ، طراحی برای عشق ، از بهترین کتاب های طراحی گرافیک

نویسنده دیوید ایری

همه می دانیم که طراحی گرافیک نوعی عشق است!

هر گرافیستی ابتدا برای لذت و ذوق هنری خود و بعد برای پول دست به خلق آثار هنری می زند.

اما مهم است که خوب پول دربیاورید!

اگر به تازگی حرفه طراحی گرافیک خود را شروع کرده اید، به خصوص به عنوان یک فریلنسر ، کتاب کار برای پول، طراحی برای عشق یکی از بهترین کتاب های طراحی گرافیک برای شما است. دیوید ایری، نویسنده کتاب ، طراحی گرافیک را از جنبه ذوق هنری و تجاری برای شما تجزیه می کند.

سخن ناشر:

برخلاف سایر کتاب‌های کسب و کار که کمی خشک نوشته شده اند و ارتباط خوبی با مخاطب برقرار نمی کنند، این کتاب ، راهنمایی تازه و سرراست از نویسنده و طراح بین‌المللی دیوید ایری است که به سؤالاتی پاسخ می‌دهد که همه طراحان برای اولین بار با ان مواجه می شوند.

دنبال کتاب طراحی گرافیک می گردی؟ جای درستی هستی!

روبوگراف، منبع اصلی شما برای پیشرفت در گرافیک.

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

تفکر طراحی گرافیک : فراتر از بارش فکری

نویسنده الن لوپتون

الن لوپتون بدون شک یکی از بهترین کسانی است که میتوانید از او در مسیر گرافیست شدن کمک بگیرید!

کتاب تفکر طراحی گرافیک: فراتر از طوفان فکری دومین کتاب الن لوپتون است که در این فهرست قرار دارد. لوپتون متصدی طراحی در موزه ملی طراحی کوپر-هویت در نیویورک است و از دانش و تجربه خود و همچنین گفتگو با رهبران صنعت طراحی در تفکر طراحی گرافیک بهره می برد.

سخنی از ناشر:

تفکر طراحی گرافیک تکنیک‌ های مختلفی را برای تحریک تفکر تازه برای رسیدن به راه‌حل‌های قانع‌کننده و قابل اجرا بررسی می‌کند.

اگر کسی می خواهد علاوه بر یک ذهن خلاق ، یک ذهن با هزاران ایده داشته باشد باید این کتاب را مطالعه کند. هر رویکرد از طراحی با یک زبان شیوا ، ساده ، رسا و مختصر و به دنبال آن انواع تصاویر گویا برای فهم بیشتر بصورت موردی توضیح داده شده است.

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

کتاب سیستم های شبکه ای در طراحی گرافیک

نویسنده جوزف مولر بروکمن

سیستم‌های شبکه‌ای در طراحی گرافیک: راهنمای ارتباط بصری برای طراحان گرافیک، تایپوگراف ‌ها و طراحان سه ‌بعدی است.

اگر هدف تان حرفه ای شدن در طراحی گرافیک سه بعدی است ، این کتاب را از دست ندهید.

این کتاب درک شما را از نحوه عملکرد سیستم‌های شبکه‌ای افزایش می‌دهد که بخش مهمی از تبدیل شدن به یک طراح گرافیک خبره در طراحی سه بعدی است.

سخن ناشر:

این کتاب بهترین دستورالعملی است که در تاریخ برای توضیح گرافیک بصورت سیستمی وجود داشته است. از این کتاب استفاده کنید تا به بهترین شکل ممکن مهارت خود را در ترسیم سیستم های شبکه ای افزایش دهید.

دنبال کتاب طراحی گرافیک می گردی؟ جای درستی هستی!

روبوگراف، منبع اصلی شما برای پیشرفت در گرافیک.

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

کتاب قوانین طراحی گرافیک : 365 باید و نباید اساسی در آن

نویسندگان پیتر داوسون، جان فاستر و شان آدامز

چه دانشجوی طراحی گرافیک باشید و چه یک گرافیک دیزاینر حرفه ای، کتاب قوانین طراحی گرافیک به شما دستورالعمل های عملی برای ایجاد طرح های بهتر می دهد. توصیه‌های موجود در این کتاب به شما کمک می‌کند تا طرح‌های خود را با راهنمایی ‌های واضح ، به دور از حاشیه ، در مورد همه چیز از تایپوگرافی گرفته تا ایجاد طرح ‌بندی صفحه ارتقا دهید.

سخن ناشر:

این مجموعه پرشور از بایدها و نبایدهای طراحی مملو از توصیه های عملی است.

365 قانون ریز و درشت مانند دانستن زمان استفاده از شبکه مدولار و زمانی که شبکه را از پنجره بیرون بیندازید، شما را به یک گرافیست حرفه ای تبدیل میکند. همه طراحان باید از نکات و درس‌های این نویسندگان ماهر که از سال‌ها تجربه برای کمک به شما در ایجاد طراحی خوب استفاده می‌کنند ، بهره ببرند.

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

کتاب تعامل رنگ (ها) ، از بهترین کتاب های گرافیک دیزاین

نویسنده جوزف آلبرز

کتاب تعامل رنگ (ها) ، که در ابتدا به عنوان یک کتاب راهنما برای آموزش هنر ایجاد شده بود ، به عنوان یکی از بهترین کتاب‌های طراحی گرافیک در زمینه تئوری رنگ شناخته شده است.

این کتاب به شما می آموزد رنگ چیست! به چه کار می آید! در کدام قسمت از کارهایتان از چه رنگ هایی باید استفاده کنید و …!

صحبت از تئوری رنگ ها شد، روانشناسی رنگ ها یکی از مهم ترین چیزایی هستش که هر گرافیستی باید بدونه، برای دیدن مینی دوره رایگان رو عکس زیر کلیک کن.

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

سخنی از ناشر:

تعامل رنگ ‌های جوزف آلبرز یک شاهکار در آموزش هنر است. این کتاب تأثیرگذار که به عنوان یک کتاب راهنما و کمک آموزشی برای هنرمندان، مربیان و دانش آموزان در نظر گرفته شده است، توضیح منحصر به فرد آلبرز از اصول پیچیده نظریه رنگ ها را ارائه می دهد. این کتاب در صدر بهترین کتاب های طراحی گرافیک برای افراد علاقه مند به رنگ است.

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

کتاب قدرت گرفته از طراحی

نویسنده رنی استیونز

این هم یکی دیگر از کتاب هایی است که به بهترین شکل درمورد ارتباط گرافیک و دنیای واقعی صحبت می کند. طراحی گرافیک فقط در مورد خلق آثار هنری نیست. شما باید بتوانید پاره ای از مسائلی که با آن ها روبرو می شوید را حل کنید.

سخنی از ناشر:

اکنون بیش از هر زمان دیگری، صنعت طراحی گرافیک به کتابی نیاز دارد که مبانی و تئوری های طراحی گرافیک را همزمان با نحوه حل مسائل آن آموزش دهد . این کتاب باید بتواند همزمان با موضوعات مرتبط با دیزاین ، این شغل را برای همه دسترس پذیر کند.

یادگیری و پیشرفت در گرافیک بدون مطالعه ممکن نیست ، بهترین کتاب های طراحی گرافیک پیش روی شماست!

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

طراحی هویت برند ؛ یکی از بهترین کتاب های طراحی گرافیک

نویسنده آلینا ویلر

هویت یک برند بخش مهمی از استراتژی بازاریابی هر شرکت و کسب و کار است.

هویت برند به مجموعه ویژگی هایی گفته می شود که یک برند با آن ها شناخته می شود و بدون شک گرافیک نقش موثری در آن ایفا می کند.

هر شی یا اثری که مشتری در یک کسب و کار بصورت بصری با آن مواجه می شود جزیی از طراحی گرافیک است مانند لوگو و رنگ های به کار رفته در آن ، فضای داخلی و نمای خارجی یک شرکت یا کسب و کار ، طراحی کارت ویزیت آن و …

طراحان گرافیکی که اصول ایجاد این هویت ها را درک می کنند ، مزیت رقابتی در بازار دارند و می توانند بهتر به مشتریان خود خدمت کنند. طراحی هویت برند راهنمایی است که نه تنها تئوری تجاری، بلکه فرآیند واقعی طراحی هویت را برای طراحان گرافیک به روشنی بیان می کند.

برای رسیدن به درآمد باید به یک گرایش مسلط بشی ؛ میتونی از طراحی تابلو مغازه یا بنر تبلیغاتی شروع کنی!

سخن ناشر:

از تحقیق اولیه گرفته تا چینش استراتژی ، از طراحی برند تا اجرا و راه‌اندازی ، همه و همه مسائلی است که در این کتاب به زیبایی بیان  شده است. این کتاب را مطالعه کنید چون بقای شما در دنیای طراحی به چنین دانشی بستگی دارد.

روبوگراف اینجا هم کار شما رو راحت کرده!

دنبال کتاب طراحی گرافیک می گردی؟ جای درستی هستی!

روبوگراف، منبع اصلی شما برای پیشرفت در گرافیک.

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

کتاب وای! حالا چیکار کنم؟

نویسنده کریگ اولدهم

مشاوره صادقانه به طراحان گرافیک تازه کار یک نیاز اساسی است. این کتاب یکی دیگر از کتاب هایی است که به شما بعنوان یک تازه وارد کمک می کند.

از نحوه یافتن شغل گرفته تا روش های مختلف کسب درآمد به عنوان یک طراح و حتی مواردی مانند جایی که ممکن است بخواهید در آن زندگی کنید، در این کتاب پیدا می شود.

سخن ناشر:

این کتاب راهنمای جامع و روشنگری برای تمام طراحان گرافیک تازه وارد است. با مطالعه این کتاب استرس های خود را کم کنید و با خیال راحت تر و آسوده تر به حرفه مورد علاقه خود بپردازید!

اگه میخوای با درآمد بالای گرافیست ها آشنا بشی اینجا کلیک کن!

اگه میخوای بدونی الان چه شغلی تو گرافیک پولسازه اینجا کلیک کن!

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

کتاب مبادی سواد بصری

سواد بصری به معنی آگاهی از نحوه عملکرد گرافیک بصورت تصویری و استفاده درست از آن برای طراحی ها و امور کسب و کار است.

دنیای امروز پر از اطلاعات دیداری مختلف است. هر کجا نگاه می کنید با تصاویری روبرو می شوید که قصد انها انتقال پیام است!

اما به همین سادگی ها هم نیست! باید از مهارت لازم برای این کار برخوردار باشید و برای رسیدن به این نقطه ، این کتاب یکی از بهترین کتاب های طراحی گرافیک است که به آن احتیاج دارید.

سخن ناشر:

کتاب مبادی سواد بصری بهترین کتاب برای آموزش نحوه استفاده از عکس ها ، تصاویر ، نمادها و … است.

هر طراح گرافیکی باید بر نحوه استفاده از این علائم بصری آگاه باشد. مهم است که بتوانید به درستی از علائم دیداری استفاده کنید تا مخاطب یا مشتری را جذب کنید!

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

کتاب مبانی طراحی گرافیک

نویسنده ایمی ای‌آرنستون

20 سال تجربه و سابقه کار طراح و نویسنده با تجربه ای مانند ایمی ای‌آرنستون دقیقا همان چیزی است که هر گرافیستی به دنبال آن می گردد.

همانطور که از نامش پیداست ، این اثر یکی از مهم ترین کتاب هایی است که باید مطالعه کنید. نویسنده به بهترین شکل ممکن خواننده را با دنیای طراحی گرافیک آشنا می سازد.

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

کتاب بزرگان گرافیک در قرن بیست و یک

در این کتاب ۴۵ نفر از بهترین طراحان با درخشان‌ترین کارنامه‌ها به این سوال پاسخ می‌دهند که آینده هنر طراحی را چطور می‌بینند؟ عناصر تعیین‌کننده فرم، عملکرد و زیبایی‌شناسی در قرن ۲۱ چیست؟ و ده ها سوالی که احتمالا بعنوان طراح گرافیک به آن می اندیشید.

سخنی از ناشر:

مهم ترین سوالی که این کتاب به آن پاسخ می دهد این است که آینده هنری ، شغلی و مالی طراحی گرافیک از چه قرار خواهد بود. هنر طراحی گرافیک به چه سمتی میل میکند؟ به سمت تجمل گرایی و تجاری شدن یا به سمت ذوق هنری و شکوه مانند آنچه در قرون قبلی از هنر به جا مانده؟

اگر میخواهید به پاسخ سوالات خود برسید حتما مطالعه این کتاب را مدنظر قرار دهید زیرا یکی از بهترین کتاب های طراحی گرافیک در حال حاضر است.

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

کتاب درون پاراگراف چه می گذرد؟

نویسنده سایرس اسمیت

سایرس اسمیت یکی از سلاطین طراحی گرافیک بخصوص تایپوگرافی در جهان است!

ده‌ها تایپ فیس مختلف که با ظرافت طراحی شده و وجود مشتریان بزرگ و پر و پاقرصی مانند کمپانی فورد، استار وارز، رولینگ استون و… مهر تاییدی بر این ادعاست.

سخنی از ناشر:

سایرس اسمیت در این کتاب به طور خاص بر نقش متون چاپ‌شده در یک پاراگراف تمرکز کرده است.

برای مثال از تصاویر تمام‌صفحه استفاده نموده و در هر کدام از این تصاویر سلسله توضیحات جذاب و مفصلی آورده است، از جمله بررسی فضای سفید بین حروف، کلمات و خطوط ایجادشده.

این کتاب بدون شک یکی از بهترین کتاب های طراحی گرافیک بخصوص طراحی تایپوگرافی است ، آن را از دست ندهید!‌

بهترین کتاب های طراحی گرافیک

خب به پایان یکی دیگر از مقاله های روبوگراف رسیدیم!

امیدوارم از مطالعه مقاله بهترین کتاب های طراحی گرافیک لذت برده باشید!

برای دریافت دوره های رایگان به بخش آموزش رایگان و دانشنامه و برای دریافت دوره های تخصصی پولساز به بخش دوره ها در منوی سایت مراجعه کنید.

روبوگراف، اولین سایت آموزش گرافیک ویژه بازار کار در ایران.

7 فکر در مورد “ بهترین کتاب های طراحی گرافیک

  1. المیرا گفت:

    کتاب درون پاراگراف چه می گذرد رو خوندم خیلی عالیه
    به همه کسایی که میخوان تایپوگرافیست یا طراح صفحه آرا بشن پیشنهاد می کنم این کتابو بخونن چون جزو بهترین کتاب های طراحی گرافیک تو دنیاست.
    مرسی از باقی پیشنهادا خیلی خوبن حتما می خرمشون

  2. نعیمه روحانی گفت:

    درود
    کتاب های طراحی گرافیک تو یادگیری خیلی مهمن
    بیشتر مردم فکر می کنن که فقط باید طراحی گرافیک رو با نرم افزار یاد بگیرن و تمرین کنن ولی فقط این کافی نیست
    همون طور که برای بالابردن آگاهی تو علوم دیگه کتاب می خونیم باید برای حرفه ای تر شده توی گرافیک هم کتاب بخونیم
    مرسی از معرفی ابن کتابا
    منم به نوبه خودم یه کتاب خدمت دوستان معرفی میکنم حتما بخونین
    کتاب ایده یابی خلاق در طراحی گرافیک

  3. پریوش گفت:

    سلام همشو خوندم
    بهترین کتاب های طراحی گرافیک چند تا کتاب خیل معروف رو کم داره
    توی بخش تماس با ما خدمتتون اسما رو ارسال میکنم توی آپدیت بعدی تو مقاله قرار بدین

  4. فلاح گفت:

    خیلی عالی بود ممنون. من تو دانشگاه طراحی گرافیک می خونم و از مقاله های شما تو درسام استفاده می کنم

  5. نگین گفت:

    عالی بود دستتون درد نکنه
    سایتتون خیلی قشنگه عاشقش شدم

  6. Daryaa گفت:

    کتاب هایی که اشاره کردین واقعا بهترین کتاب های طراحی گرافیک هستن اما پیدا کردن بعضیاشون سخته
    و یه شکایت دیگه هم اینکه چرا قیمت کتاب تو بخش هنر بالاست انقد؟
    کتاب های پولسازی نصف هنر و گرافیک قیمت دارن
    کلا هرموضوعی از گرافیک ارزون تره

  7. افشاری گفت:

    مفید بود
    عالی میشه اگه زندگینامه یا یه بیو کوتاهی از نویسنده این کتاب ها بذارین
    قطعا اونم کلی مطلب مفید داره واسه یادگیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *