گرافیک

خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک

خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک

خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک جزو مهم ترین اصولی هستند که هر گرافیستی باید به آن ها مسلط باشد. با افزایش خلاقیت و ایده پردازی خود می توانید از قدرت تخیل خود پا فراتر بگذارید و از بقیه طراحان گرافیک جلو بیوفتید ؛ چرا؟

چون خلاقیت و ایده یابی از مهارت مهم تر است! با روبوگراف همراه باشید تا ایده های عملی افزایش خلاقیت و ایده پردازی را باهم بررسی کنیم.

برای خلاقیت، ایده پردازی و ایده یابی در طراحی گرافیک باید:

  • کنجکاو باشید.
  • ذهنیت های محدود را کنار بگذارید.
  • برای ایده یابی با خود خلوت کنید.
  • زمان طلایی عملکرد خود را پیدا کنید.
  • همیشه به دنبال بازخورد گرفتن از دیگران باشید.
  • نقاشی بکشید.
  • پروژه های بیشتری اجرا کنید.
  • یک طراح گرافیک چندبُعدی باشید.
  • همواره به دنبال چالش جدید باشید.
  • از هرچیزی الهام بگیرید.
  • تاریخچه هنر و طراحی را مطالعه کنید.
  • خودآموزی داشته باشید.
  • ذهن خود را آرام کنید.
  • به موسیقی گوش کنید.
  • روی سرگرمی خود سرمایه گذاری کنید.

با روبوگراف همراه باشید تا تک تک این موارد را بررسی کنیم.

خلاقیت در گرافیک

فرقی نمی کند درباره چه شغلی صحبت می کنیم، وقتی در کار خود خلاقیت به خرج می دهید از بقیه افراد جلو می افتید.

ولی نمی دانید خلاقیت و ایده پردازی چگونه بوجود می آید؟ از ایده های کهنه و تکراری خود خسته شده اید؟ یا بدتر از آن، اصلا ایده ای ندارید؟ اصلا نگران نباشید!

وقتی نوبت به طراحی گرافیک می‌رسد، احتمالاً پروژه‌ای دارید که فکر می کنید تأثیرگذار و منحصر بفرد باشد. اما گاهی اوقات پیدا کردن خلاقیت مورد نیاز برای گرفتن ایده و تبدیل آن به یک شاهکار دشوار است. در حالی که همه ما این افسانه را شنیده‌ایم که الهام گرفتن و خلاقیت همیشه در زمان مناسب اتفاق می‌افتد!

اما نباید فکر کنید بدون تمرین و تلاش این امر امکان پذیر است. همانطور که برای طراحی لوگو های حرفه ای تر یا نقاشی های بهتر به تمرین مداوم احتیاج دارید ، برای خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک هم به تمرین مستمر نیاز دارید.

نکته هایی در ادامه به آن ها اشاره خواهم کرد بهترین دستور العمل ها برای افزایش خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک هستند. آن ها را بطور مستمر اجرا کنید و منتظر معجزه در خلاقیت خود باشید!

برای کسب درآمد، باید گرافیکُ بر اساس بازار کار یاد بگیری…

خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک

خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک با کنجکاوی

این دقیقا اولین و مهم ترین نکته ی لیست است!

برای ایده یابی در طراحی گرافیک ، باید به دنبال خلاقیت باشید و راه آن فقط کنجکاوی است. مانند خلاقیت، الهام گرفتن همیشه آنطور که ما انتظار داریم به دست نمی آید. اگر ایده ای که می خواهید بلافاصله به ذهن شما خطور نکرد ، تسلیم نشوید. به جای خیره شدن به صفحه خالی مانیتور برای تمام روز ، وقت بگذارید و روی الهام گرفتن از ایده های دیگران کار کنید.

مهم ترین سوالی که برای افزایش خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک باید از خود بپرسید این است که: طرح لوگو، بنر ، بروشور ، کاراکتر و … که پیش روی من است چگونه می تواند بهتر شود؟

چطور میتوانم از دل این طرح ، طرح بسیار بهتر و حرفه ای تری خلق کنم؟

این نظر طراحان بزرگ است : از منابع مختلف مانند آثار هنری، ادبیات، طبیعت و … الهام بگیرید . هرگز نمی‌دانید چه چیزی علاقه‌تان را برمی‌انگیزد و به شما انگیزه می‌دهد تا اینکه چیزی شگفت‌انگیز از دل همان چیزی خلق می کنید که فکرش را هم نمی کردید!

کنجکاو باشید، همیشه به دنبال الهام گرفتن از کارهای دیگران یا چیزهایی باشید که حتی چندان به طراحی مرتبط نیستند. گاها پیش می آید که طرحی به ذهن شما خطور می کند که منبع اصلی آن طرح گرافیکی نبوده است. رسانه هایی مانند سینما ، عکاسی ، معماری و طبیعت مکانی عالی برای شروع هستند. در مرحله بعد، بسته به زمینه کاری که انجام می دهید، سعی کنید نسخه و سبک مخصوص به خود را از آن ایجاد کنید. در این شرایط است که چیزی واقعاً منحصر به فرد خلق خواهید کرد.

مرزهای ذهن خود را جابجا کنید

در حالی که ممکن است ذهنیت های خود را به عنوان مانعی برای خلاقیت ببینید، بسیاری از طراحان پیشنهاد می‌کنند که آنها در واقع ابزاری مفید در هنگام طراحی هستند ، به خصوص وقتی صحبت از جفت‌سازی فونت‌ ها، پالت‌ های رنگی و گنجاندن فضای منفی در طراحی شما باشد. تری اسپیگل از طراحان گرافیک معروف با این موضوع موافق است و می گوید: شما باید پارامترهایی را که در آن ها کار می‌کنید را تنظیم کنید، و سپس در درون آن‌ها ، فضای کافی برای آزادی و بازی به خود بدهید!

هرگز اجازه ندهید که ذهنیت های شما بر میزان توانایی شما تاثیر منفی بگذارد.

هرگز فکر نکنید گرافیست های مشهور و موفق بخاطر مدرک تحصیلی و … موفق شده اند چون با این ذهنیت موفقیت خود را محدود می کنید!

مرزهای ذهن خود را جابجا کنید تا باعث افزایش خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک شود.

صحبت از مدرک تحصیلی شد! می خواهید بدون دانشگاه رفتن گرافیست شوید؟ روبوگراف این خواسته را برای شما برآورده کرده! برای مطالعه راهنمای کامل اینجا کلیک کنید.

برای افزایش خلاقیت و ایده پردازی با خود خلوت کنید

ممکن است عجیب باشد اما برای یاده یابی و خلاقیت باید با خودتان خلوت کنید.

جولیا کامرون از گرافیست های مشهور جهان در کتاب خود ، راه هنرمند ، پیشنهاد می‌کند که هر هفته زمانی را برای خلوت کردن با خودتان اختصاص دهید تا بارش فکری را تجربه کنید. برخی از پیشنهادات شامل رفتن به سفرهای انفرادی ، گالری های هنری ، نمایش های موسیقی و پیاده روی در طبیعت به منظور ارتباط با خلاقیت خود به طور منظم است.

این نکته را حتما به صورت مستمر اجرا کنید.

هنرمندان هزاران سال است که از فضای باز و طبیعت الهام گرفته اند.

اگر همیشه در دفتر کار یا خانه خود هستید، خلاقیت، ایده پردازی و ایده یابی می تواند سخت باشد. سعی کنید مدتی را با پیاده روی، نشستن در پارک یا پیاده روی در بیرون از خانه بگذرانید. این تغییر مناظر واقعاً می تواند عصاره خلاقیت شما را به جریان بیاندازد.

حتی اگر در نزدیکی یک منطقه روستایی زندگی نمی کنید، قدم زدن در هر پارک کوچکی می تواند مفید باشد.

مناظر شهری نیز می توانند الهام بخش باشند. بروید قطارها ، پل‌ها ، معماری ، ماشین‌ها و افرادی را که در حال تعامل با یکدیگر هستند را بررسی کنید تا ببینید که چه جرقه ای از ایده ها در ذهن شما روشن می شود!

به یاد داشته باشید که هنگام بیرون رفتن، دفتر طراحی یا گوشی خود را همراه داشته باشید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی ایده های شگفت انگیز به سراغ تان خواهد آمد.

واسه کسب درآمد از گرافیک باید بر اساس بازار کار آموزش ببینی ، می تونی از آموزش های رایگان روبوگراف شروع کنی!

خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک

افزایش خلاقیت و ایده پردازی در گرافیک با یافتن زمان مناسب خود

اگر شما یک فریلنسر هستید یا کسب و کار گرافیکی خود را دارید یعنی ساعت کاری و احتمالا موضوعات کاری متنوعی را دنبال می کنید. اما اگر در یک شرکت یا اداره مشغول به کار هستید وضعیت کمی فرق می کند.

احتمالاً شغل شما مستلزم این است که ساعات کاری دقیقی داشته باشید. در هر گروهی که قرار می‌گیرید، ارزیابی اینکه چه زمانی در طول روز هوشیارتر و مبتکرتر و خلاق تر هستید، مفید است. 

هنگامی که کارآمدترین زمان خود را برای پروژه های خلاقانه پیدا کردید، می توانید وظایف خود را بر اساس نوع توجهی که نیاز دارند تقسیم بندی کنید.

بعضی از مردم اول صبح بارش فکری سرشار از ایده های تازه دارند.

برخی دیگر از اواخر روز تا نیمه شب بهترین بارش فکری و خلاقیت خود را تجربه می کنند. اگر صبح‌ها خلاق‌تر و سرحال‌تر هستید، وظایف خلاقانه‌تان را برای آن زمان و وظایف مدیریتی‌تان را برای بعد از آن تعیین کنید یا برعکس.

خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک در تمام ساعات روز اتفاق نمی افتد. ممکن است زمان هایی از روز وجود داشته باشد که شما خلاق تر از دیگران باشید. اگر می توانید، در آن زمان ها کار کنید تا خلاقیت شما در بالاترین حد خود باشد.

در یک کلام در پربازده ترین زمان روزتان روی خلاقیت و ایده پردازی کار کنید.

خلاقیت، ایده پردازی و ایده یابی در طراحی گرافیک بر هر طراحی واجب است! با روبوگراف نسل جدیدی از آموزش های طراحی گرافیک رو تجربه کن!

همیشه به دنبال بازخورد از دیگران باشید

در حالی که درخواست بازخورد در مورد کار شما می‌تواند کاری دلهره‌آور به نظر برسد، طراحان دیجیتال پیشنهاد می‌کنند که در واقع این راهی واقعاً مفید برای تقویت خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک است و روشی برای دریافت دیدگاهی متفاوت از کارتان است.

وقتی نظر کسی متخصص یا غیرمتخصص را در مورد طرح هنری خود می پرسید ، در واقع دارید از زاویه دیگری به طرح خود نگاه می کنید.

یادتان باشد باید در مقابل بازخورد ها منطقی و انتقادپذیر باشید!

نمی توان انتظار داشت تغییری در خلاقیت و ایده پردازی شما اتفاق بیوفتد بدون اینکه انتقاد را بپذیرید! و همچنین نمی توان انتظار داشت که خلاقیت به خرج دهید و همه آن را بپذیرند! پس در مقابل انتقاد ها شکیبا باشید.

خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک

خلاقیت و ایده پردازی با نقاشی روی کاغذ

اکثر طراحان گرافیک فقط از کامپیوتر استفاده می کنند اما شما نباید اینگونه باشید!

از دفتر طراحی خود غافل نشوید. زمانی که با قلم و کاغذ کار می کنید در مقایسه با نشستن پشت کامپیوتر، ایده های متفاوتی به ذهن شما جریان می یابند.

عادت کنید که ایده های خود را قبل از انجام آنها در کامپیوتر خود روی کاغذ ترسیم کنید. ممکن است به یک ایده کاملاً جدید برسید که در رایانه به آن فکر نمی کردید!

اگر از تبلت برای رایانه خود استفاده می‌کنید ، همچنان طراحی روی کاغذ را امتحان کنید. تغییر ابزاری که با آن کار می کنید می تواند به تحریک خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک به شما کمک کند.

ایده خوبی است که دفتر طراحی خود را همیشه همراه خود داشته باشید تا بتوانید هر زمان که الهام گرفتید شروع به کار کنید. این یکی دیگر از دلایلی است که یک دفتر طراحی بهتر از یک ست کامپیوتری کار می کند.

اگر در طراحی خیلی خوب نیستید نگران نباشید. این ایده فقط برای طراحی های پایه شماست و لزوما ندارد دقیق و بدون نقص باشد ، اگر به آن پایبند باشید قطعا بهتر خواهید شد.

برای کسب درآمد از گرافیک می تونی از آموزش طراحی تابلو مغازه یا بنر سایت و بیلبورد روبوگراف شروع کنی.

خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک با پروژه شخصی

برای خلاقیت لازم نیست حتما با مشتری کار کنید!

انجام هر روز یک پروژه طراحی کوچک خود یک راه عالی برای ایجاد تفکر خلاقانه است ، بنابراین دریغ نکنید. برخی از این پروژه‌ها حتی ممکن است در نمونه کار شما قرار بگیرند، که به حمایت از حرفه طراحی شما هم کمک می‌کند. این یعنی با یک تیر چند نشان می زنید!

برخی از فعالیت های خوب برای به جریان انداختن خلاقیت و ایده پردازی عبارتند از:

تغییر دکوراسیون فضای کار یا قسمت دیگری از خانه که به شما حس خوبی بدهد.

در اوقات فراغت خود طراحی یا نقاشی کنید.

طراحی مجدد یک طرح از روی مجله، وب سایت یا پوستر فیلم مورد علاقه خود.

داوطلب شدن برای انجام کارهای گرافیکی برای یک سازمان اجتماعی.

تبدیل ایده های خام خود به گرافیک دیزاین های مختلف.

دنبال آموزش موشن گرافیک می گردی؟ می تونی از آموزش رایگان روبوگراف استفاده کنی.

خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک

یک طراح گرافیک چند بعدی باشید

کار کردن دائمی با یک ابزار و نرم افزار ممکن است باعث شود شما احساس گیرکردن و عدم خلاقیت داشته باشید. روال عادی کار خود را با یادگیری کار کردن با یک ابزار یا برنامه متفاوت بِشکنید. این ممکن است جرقه خلاقیت و ایده پردازی و ایده یابی شما را راه بیاندازد.

به عنوان مثال، اگر همیشه ایده های خود را در لپتاپ ترسیم می کنید، شاید نقاشی یک تغییر خوب باشد.

همچنین می توانید برنامه ای را که با آن کار می کنید تغییر دهید. اگر به طور معمول با فتوشاپ کار می کنید، تغییر به ایلوستریتور ممکن است ایده های جدیدی به شما بدهد.

صحبت از ایلوستریتور شد! در جریان هستید که این نرم افزار پرکاربرد ترین و پولسازترین نرم افزار گرافیکی تو ایران و جهان هست؟!

روبوگراف آموزش ایلوستریتور خودشو بصورت کاملا رایگان عرضه کرده ، هم طراحی پایه رو یاد بگیر، هم طراحی کاراکتر!

خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک

افزایش خلاقیت و ایده پردازی با چالش جدید

این یکی از بهترین راه ها برای رشد به عنوان یک طراح گرافیک است. اگر همیشه پروژه ها و نرم افزار هایی را انتخاب کنید که برایتان آسان است، مهارت‌هایتان بهبود نمی‌یابد.

علاوه بر این، کار بر روی پروژه‌های دشوارتر می‌تواند به شما انگیزه دهد تا ایده‌های خلاقانه و جدید ارائه دهید. متعهد شوید که مجموعه خود را گسترش دهید و به دنبال کارهای چالش برانگیز باشید.

برای مثال اگر به طور معمول لوگوی محصول طراحی می کنید ، طراحی صفحات وب (UI) ممکن است یک تغییر خوشایند باشد.

ممکن است ناامید کننده باشد که کاری را امتحان کنید که در آن مهارت زیادی ندارید، اما به آن پایبند باشید! این روشی است که شما به عنوان یک طراح یاد خواهید گرفت و در آن بهتر خواهید شد.

بطور مثال اگر تا به حال فقط طرح های گرافیکی ساده و تبلیغاتی کار کرده اید، شاید حالا نوبت انتخاب یک گرایش تخصصی تر رسیده باشد. می توانید برای شروع یادگیری یک گرایش جدید و پولساز روی آموزش طراحی لوگو روبوگراف حساب کنید!

جستجوی محتوای الهام بخش در فضای مجازی

از همه جا الهام خلاقانه بگیرید!

چه یک لوگوی زیبا در یک وب سایت ، یک فونت خوب روی جلد مجله یا یک پوستر فیلم زیبا، آن تصویر را ذخیره کنید. یک پوشه از فایل ها یا نمونه کارهای الهام بخش ایجاد کنید و هر زمان که احساس کردید به انگیزه و ایده نیاز دارید به آن نگاه کنید.

بهترین شبکه های اجتماعی برای دریافت عکس های طراحی گرافیک اینستاگرام ، توئیتر ، پینترست و دریبل هستند.

اگر از Pinterest استفاده می‌کنید، بسیار آسان است که ایده‌ها یا طرح‌های خلاقانه‌ای را که به شما الهام می‌دهند پین یا دانلود کنید و بعداً به آنها نگاه کنید. به یاد داشته باشید که هر طرحی را که دوست دارید در این سایت ها ذخیره کنید! نگاهی به آنها در مواقعی که نیاز به الهام دارید می تواند به شما کمک کند.

همچنین باید از دیگر طراحان و پروژه ها تأثیر بگیرید، اما یادتان باشد مستقیماً آنها را کپی نکنید. این به اعتبار شما به عنوان یک طراح گرافیک لطمه می زند.

خلاقیت، ایده پردازی و ایده یابی در طراحی گرافیک بر هر گرافیستی واجب است! با روبوگراف نسل جدیدی از آموزش های طراحی گرافیک رو تجربه کن!

خلاقیت و ایده پردازی از طریق یادگیری تاریخچه هنر و طراحی

تاریخ همیشه چیزهای زیادی برای آموختن دارد!

اگر احساس می کنید هیچ جوره نمی توانید خلاقیت خود را افزایش دهید ، سعی کنید به تاریخچه هنر و طراحی گرافیک نگاه کنید. بررسی کنید که هنرمندان در طول سالها چگونه هنرو پیام خود را ابراز کرده اند.

این ممکن است به شما ایده‌های جدید و عالی بدهد که قبلاً به آنها فکر نمی‌کردید. مثلا ممکن است بتوانید ایده ای قدیمی را با ایده ای مدرن در ذهن خود خلق کنید که توجه همه را برانگیزد.

هزاران کتاب هنری عالی وجود دارد، بنابراین کتابخانه محلی شما مکانی عالی برای شروع خواهد بود.

همچنین می‌توانید به وب‌سایت ‌های موزه‌ ها نگاهی بیاندازید تا هزاران اثر را برای الهام گیری ببینید.

اگر هر قطعه هنری را می بینید که به طور خاص دوست دارید، برای الهام گرفتن شکل و شمایل و اسم آن را به دفترچه یادداشت خود اضافه کنید.

اولین مقاله روبوگراف درباره تاریخچه طراحی گرافیک بود! برای آشنایی با تاریخ گرافیک اینجا کلیک کن.

خودآموزی بهترین راه پیشرفت در هر هنری

یادگیری چیزهای جدید راهی عالی برای گسترش خلاقیت شماست.

خودتان را یک دانش آموز دائمی بدانید و متعهد شوید که همیشه چیزهای جدید یاد بگیرید. با مهارت های بیشتر در جیب یا بهتر بگویم ذهن خود، می توانید راه حل های خلاقانه تری برای مشکلات طراحی خود بیابید.

اصلا نگران نباشید اگر مدرک تحصیلی در حوزه طراحی گرافیک ندارید. خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک به هیج مدرک دانشگاهی ای نیاز ندارد.

اگر همین الان نگاهی به معروف ترین گرافیست های اینستاگرام بیاندازید خواهید دید که هیچ کدام مدرک تحصیلی مرتبط با گرافیک ندارند!

بهترین ابزار ها برای خودآموزی سایت های آموزش آنلاین هستند که به راحتی فقط با داشتن یک لپ تاپ می توانید بدون خارج شدن از خانه هر چیزی از آن ها بیاموزید.

جای خالی آموزش گرافیک ویژه بازار کار در ایران حس می شد، بنابراین روبوگراف دست به کار شد…

ذهن خود را آرام کنید

اگر سرتان پر از افکار آشفته و حتی فکرای مربوط به کارهای دیگر باشد، خلاق بودن سخت است.

استرس می تواند به خلاقیت شما آسیب برساند. سعی کنید تمرینات روزانه ای را برای افزایش آرامش و در نتیجه افزایش خلاقیت و ایده پردازی خود در گرافیک انجام دهید تا ذهن خود را پاک کنید و افکار خلاقانه را به درون خود راه دهید. برخی از انتخاب های خوب عبارتند از:

مراقبه

یوگا

قدم زدن

انجام تمرینات تنفس عمیق

افزایش خلاقیت و ایده پردازی با گوش دادن به موسیقی

موسیقی شاد و البته آرام می تواند خلاقیت شما را تقویت کند.

بسیاری از هنرمندان و متخصصان خلاق ، موسیقی را در حین کار کنار پخش می کنند و اتفاق نظر دارند که به آنها برای رسیدن به حس بهتر و خلاقیت بیشتر کمک می کند . اگر معمولاً در سکوت کار می‌کنید ، این را امتحان کنید.

توجه داشته باشید که این ممکن است برای همه کار نکند. برخی از افراد وقتی سعی می‌کنند کار کنند، موسیقی را بسیار حواس‌پرت تلقی می‌کنند، بنابراین اگر برای خلاقیت به سکوت نیاز دارید ، این مورد را امتحان نکنید.

روی سرگرمی خود سرمایه گذاری کنید

و رسیدیم به مورد آخر!

سرمایه گذاری مالی ، زمانی و تمرینی مهم ترین اصل رشد هر کسب و کاری است.

کاملا واضح است که هرچقدر زمان و انرژی بیشتری در یک حرفه صرف کنید ، ایده های خلاقانه تری در مقایسه با تازه کاران خواهید داشت.

همچنین سعی کنید بخشی از درآمد خود را روی شغل یا کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید. هیچ کس از ورود سرمایه به شغل خود ضرر نکرده است.

وجود امکانات بیشتر در شغل تان می تواند زمینه ساز رشد خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک باشد.

به پایان یک مقاله دیگر از روبوگراف رسیدیم!

امیدوارم از مطالعه مقاله خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک لذت برده باشید!

برای دریافت دوره های رایگان به بخش آموزش رایگان و دانشنامه و برای دریافت دوره های تخصصی به بخش دوره ها در منوی سایت ماجعه کنید.

روبوگراف، اولین سایت آموزش گرافیک ویژه بازار کار در ایران…

7 فکر در مورد “ خلاقیت و ایده پردازی در طراحی گرافیک

  1. آیناز کرمی گفت:

    خیلی هم عالی
    چیزایی که اینجا در مورد خلاقیت خوندم خیلی سرتر و بهتر از آرتیکل های دیگه بود
    واقعا دست مریزاد.
    لطفا در مورد اینکه چطوری بصورت عملی این خلاقیت رو توی نرم افزار ها و کارامون پیاده کنیم هم یه مقاله بذارین ممنون

    1. درود . سپاس از نظر ارزشمندتون
      توی دوره های آموزشی هر چیزی که نیاز دارین گفته شده میتونید استفاده کنید

  2. زیبا گفت:

    خلاقیت تو طراحی گرافیک فقط با تمرین زیاد و الهام گیری از بقیه گرافیست ها ایجاد میشه
    دنبال میانبر نگردین چون گشتم نبود نگردین نیست
    دل به کار بدین

  3. سلاله گفت:

    خلاقیت و ایده پردازی تو طراحی گرافیک خیلی هم سخت نیست. من دیدم خیلی ها واسه این دوره آموزشی ساختن در صورتی که نیاز نیست. با یکم تفکر و الهام گرفتن از دنیای اطراف و کار بقیه گرافیست ها میشه خیلی راحت قوه تخیل رو قوی کرد. بعد همین تخیل رو باید بارها و بارها روی کاغذ پیاده کرد تا حرفه ای شد.

  4. المیرا گفت:

    قشنگ و مفهومی بود
    حتما استفاده میکنم

  5. برزگر گفت:

    سایت شما منحصر بفرده واقعا
    هم طرح هاتون هم مقاله هاتون هم آموزش هاتون

  6. تراب نژاد گفت:

    خیلی عالی
    به چند دلیل از سایت شما خوشم میاد یکی اینکه مطالب مقالات همیشه دست اول هستش. بعد نوع نوشتن شما و قلم‌تون خیلی خوبه ینی علاوه بر تسلط به گرافیک به نوشتن هم تسلط دارین و این که عکس های سایت خیلی Eye catching هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *