گرافیک

شغل های رشته گرافیک برای خانم ها

شغل های رشته گرافیک برای خانم ها

شغل های رشته گرافیک برای خانم ها یکی از پرجستجو ترین عبارات اینترنت درمورد گرافیک است.

در این مقاله از روبوگراف قصد داریم این موارد را بررسی کنیم:

  • شغل های رشته گرافیک برای خانم ها کدام مشاغل هستند؟
  • رشته گرافیک چه شغل هایی برای خانم ها دارد؟
  • لیست شغل های رشته گرافیک
  • درآمد و میزان راحتی و سختی شغل های معرفی شده

کسب درآمد از گرافیک یک رویای دست نیافتنی نیست. اگر شما هم قصد دارید مهارت خود را به یک کسب و کار یا شغل پولساز تبدیل کنید ، با طی چند مرحله و بررسی راه های موجود ، حتما به هدف خود دست پیدا می کنید. خیالتان را راحت کنم که توضیحات این موارد و آموزش های پس از آن ، تازه و بدیع هستند و شما با موارد تکراری و کسل کننده روبرو نخواهید شد. با روبوگراف همراه باشید.

شغل طراحی لوگو برای خانم ها

طراحی لوگو بدون شک یکی از بهترین و جذاب ترین کارهایی است که از طراحی گرافیک متولد شده! واقعا لذتبخش است وقتی با دستان خودتان طرحی را بعنوان نماد برای یک شرکت، فروشگاه یا برند طراحی می کنید! علاوه بر این احساس خوب، طراحی لوگو یک حرفه درآمدزا و پولساز است. همین حالا اگر از گرافیست های اینستاگرام هزینه طراحی یک لوگوی ساده را بپرسید، متوجه درآمد بالای آن ها می شوید.

در حال حاضر طراحان فضای مجازی برای طراحی یک لوگو از حدود 1/5 تا 2 میلیون تومان دستمزد دریافت می کنند.

چرا شغل طراحی لوگو از رشته گرافیک برای خانم ها مناسب است؟

  1. این شغل برای شروع به سرمایه بالا احتیاج ندارد، تنها چیزی که نیاز دارید یک لپتاپ است.
  2. تنها جایی که احتیاج دارید فضایی آرام برای طراحی است، بنابراین این شغل بصورت دورکاری از منزل قابل انجام است.
  3. این شغل بصورت فریلنسری و پاره وقت و ایجاد کسب و کار شخصی قابل انجام است.
  4. طراحی لوگو به ظرافت، دقت و حوصله بالایی نیاز دارد و از این نظر یک شغل مناسب برای خانم ها است.

برای تبدیل شدن به یک طراح لوگو چه کاری باید انجام دهید؟

  • دوره آموزش طراحی لوگو روبوگراف به جرئت کامل ترین دوره آموزشی طراحی لوگو تو ایرانِ که تو از همین امروز میتونی یادگیری اونو شروع کنی. برای دریافت دوره روی عکس زیر کلیک کن.
شغل های رشته گرافیک برای خانم ها

شغل طراحی کاراکتر و آیکن برای خانم ها

طراحی کاراکتر هم دقیقا یکی از شغل های گرافیکی مناسب برای خانم ها است. طراحی کاراکتر های فانتزی یکی از سرگرم کننده ترین شغل های رشته گرافیک است. با یادگیری این مهارت می توانید:

  • کاراکتر های فانتزی و زیبا مانند کاراکتر Angry birds، میکی موس و … طراحی کنید.
  • می توانید کاراکتر های اختصاصی برای برندها طراحی کنید، بعنوان مثال نماد و لوگو رستوران زنجیره ای KFC یک کاراکتر است.
  • یادگیری طراحی کاراکتر مسیر رسیدن شما به طراحی جلد کتاب را آسان می کند چون به تمام نکته های آن مسلط شده اید.
  • در حال حاضر بخش زیادی از تصاویر هر سایت، کتاب یا نرم افزاری را کاراکتر ها، اِلمان ها و آیکون ها تشکیل می دهند و همین نشان دهنده تقاضای بازار برای آن است.
  • یادگیری طراحی کاراکتر یکی از پیش نیازهای اصلی انیمیشن سازی است بنابراین اگر به این رشته علاقه دارید، طراحی کاراکتر مناسب شماست.

روبوگراف بصورت کاملا رایگان در چند جلسه پروژه محور، طراحی کاراکتر و آیکن های فانتزی رو یادت میده! روی عکس زیر کلیک کن!

شغل های رشته گرافیک برای خانم ها

شغل طراحی بنر تبلیغاتی برای خانم ها

بنر مغازه، سایت و بنر تبلیغاتی چیزی است که هرگز از رونق نمی افتد چون هر کسب و کاری برای تبلیغ خود به بنر تبلیغاتی نیازمند است! فرقی نمی کند که این بنر قرار است مثل بنر های روبوگراف در سایت و مقالات قرار بگیرد یا قرار است روی بیلبورد شهرداری نصب شود، در هر صورت هم جز نیاز های اساسی بازار است و هم از درآمد خوبی برخوردار است.

شما پس از رسیدن به مهارت موردنظر، از طراحی بنر حدود 1 تا 5 میلیون تومان درآمد خواهید داشت.

برای تبدیل شدن به طراح بنر چه مسیری باید طی کرد؟

طراحی بنر تبلیغاتی اصول خاص خودش را دارد، علاوه بر مهارت طراحی، باید به مهارت هایی مانند نکات لازم برای جاگذاری در بنر، روانشناسی رنگ ها در کسب و کار و نحوه هدایت چشم مخاطب به المان های صفحه و تبدیل او به مشتری مهارت کسب کنید. برای یادگیری آموزش طراحی تابلو مغازه، بنر سایت و بیلبورد تبلیغاتی روی تصویر زیر کلیک کنید.

شغل طراحی لباس

این رشته از گرافیک می تواند موردپسند بسیاری از علاقمندان رشته گرافیک باشد. صنعت پوشاک یکی از صنعت هایی است که نه تنها بازار آن دستخوش رکود و کمبود نمیشود بلکه همواره از نظر تنوع شغل، محصول و درآمد غنی و پیشتاز است.

این رشته بقدری مهم و مورد توجه است که همین حالا بسیاری از دانشگاه های جهان در حال تدریس آن هستند.

از خلاقیت و ایده پردازی و آموزش مهارت های گرافیکی گرفته تا پرورش ذهنیت طراحی از موراد مهم این رشته است.

شما هم می توانید به راحتی با کسب مهارت در حداقل یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار های طراحی گرافیک ، این شغل رویایی را بدست آورید. برای یادگیری این رشته و کسب درآمد از می توانید ابتدا به یادگیری طراحی اسکچ (طراحی روی کاغذ) و سپس یادگیری طراحی کاراکتر در ایلوستریتور بپردازید. برای یادگیری ایلوستریتور اینجا کلیک کنید.

رشته طراحی جواهرات

به جرئت می توان گفت که بخاطر ذوق و هنر و استعداد ایرانیان، طراحی جواهرات در ایران از رونق خوبی برخوردار است. شرکت های بسیاری در ایران هستند که طلا و جواهرات زینتی تولید می کنند و همواره با چالش طرح های جدید و خلاقانه روبرو هستند.

شما میتوانید از طریق یادگیری مهارت طراحی اسکچ و سپس مهارت های گرافیکی پیشرفته تر به راحتی به این شغل دست پیدا کنید.

طراحی جواهرات یکی از شغل های مناسب از رشته گرافیک برای خانم ها است. چرا؟

  • طراحی طرح اولیه جواهرات به ذوق هنری بالایی نیاز دارد.
  • طراحی جواهرات به ظرافت و حوصله زیادی نیاز دارد و از این نظر یک شغل مناسب از رشته گرافیک برای خانم ها است.
شغل های رشته گرافیک برای خانم ها

شغل طراحی پست ، استوری و کاور اینستاگرام

همه می دانند که اگر در اینترنت ، وبسایت ها و شبکه های اجتماعی حضور نداشته نباشید ، انگار وجود ندارید.

چیزی که مردم نیز متوجه شده اند این است که تصاویر با کیفیت و چشم نواز برای جذب و حفظ فالوور ها و بعد تبدیل آن ها به مشتری ضروری است.

در حالی که فیسبوک همچنان محبوب ترین پلتفرم رسانه های اجتماعی از نظر تعداد بازدید روزانه است، اینستاگرام رقیب نزدیکی محسوب می شود. همانطور که گفته شد، اینستاگرام جایی است که ظاهر بصری اهمیت بیشتری دارد ، بنابراین اگر به دنبال بهترین پلتفرم برای یک شغل پردرآمد از رشته گرافیک در ایران هستید ، اینستاگرام فضایی عالی برای شماست.

علاوه بر تصاویر برای Feed در بخش های مختلف مثل Explore در این اپلیکیشن ، محصولی که در حال حاضر مد روز است ، استوری و کاور اینستاگرام است. بسیاری از افراد و سازمان های با تعداد فالوور بالا در اینستاگرام هستند که به دنبال طرح های گرافیکی مناسب با برند و فضای کاری شان هستند. اخیرا حتی تلگرام هم در آپدیت خود از قابلیت استوری رونمایی کرد. این پیشنهاد همچنان دست نخورده و اشباع نشده است ، بنابراین اگر به دنبال بازاری تازه می گردید ، این مورد را از قلم نیاندازید!

مسیر تبدیل شدن به طراح پست های اینستاگرام هم از یادگیری نرم افزار ایلوستریتور می گذرد…

شغل های رشته گرافیک برای خانم ها

شغل طراحی تصاویر و جلد کتاب برای خانم ها

طراحی المان های داخل یک کتاب و جلد آن یکی دیگر از مشاغل رشته گرافیک برای خانم ها است. این شغل یکی از مشاغل بدون استرس دنیای گرافیک هم هست چون طراحی جلد کتاب از دست هرکسی برنمی آید، بنابراین اگر در آن حرفه ای شوید به یک شغل راحت و درآمد خوب می رسید!

در حال حاضر طراحان برای طراحی جلد کتاب های الکترونیکی حداقل 1/5 میلیون تومان دستمزد می گیرند. این رقم برای همکاری با انتشارات های مطرح و کتاب های چاپی به مراتب بیشتر است. شما می توانید از طریق یادگیری سه نرم افزار فتوشاپ (مونتاژ عکس) ایندیزاین و ایلوستریتور به این شغل پولساز مسلط شوید.

طراحی فونت ، از شغل های رشته گرافیک برای خانم ها

شاید اگر این مقاله حدود 15 سال پیش منتشر می شد ، اولا روبوگراف یک نشریه کاغذی بود!

دوما مقاله در مورد طراحی فونت در نشریه صحبت می کرد! اما حالا وضعیت فرق کرده است و هر مثالی که می زنیم از فضای مجازی است.

فونت ها بخش بزرگی از هر وب سایت و پلتفرم هستند. به خصوص امروزه که طراحان و برنامه نویسان (و گوگل بعنوان مهم ترین بخش اینترنت) توجه بیشتری به مواردی مانند خوانایی وب سایت ها و قابلیت استفاده دارند.

طبق گفته شرکت Monotype ، شرکتی آمریکایی که محصول اصلی آن فونت است ، علاقه به حروف چاپی به طور پیوسته در حال افزایش است. نتایج فروش آن‌ها این ادعا را ثابت می‌کند: سال گذشته، این شرکت ۲۳۵.۸ میلیون دلار درآمد را در گزارش خود عرضه کرد که در مقایسه با سال قبل ۱۶ درصد افزایش داشت.

طراحی فونت یکی از حرفه های بدون محدودیت و از شغل های رشته گرافیک برای خانم ها در ایران و جهان است.

فونت ها نه تنها به یکی از بخشی های اصلی تجربه و رابط کاربری (Ui & Ux) تبدیل شده اند ، بلکه نقشی جدی در برندسازی دارند که این روند رو به رشد فونت را توضیح می دهد.

اگر شما هم طراح گرافیک هستید یا می خواهید به یک گرافیست حرفه ای تبدیل شوید ، این شغل پردرآمد از رشته گرافیک را از قلم نیاندازید!

برای طراحی فونت باید از چه نرم افزاری استفاده کنیم؟

نرم افزار ها و روش های مختلفی برای طراحی فونت وجود دارند که ساده ترین و راحت ترین آن ها استفاده از پلاگین Fontself در نرم افزار ایلوستریتور و فتوشاپ است.

برای طراحی حرفه ای تر فونت می توانید از نرم افزار های زیر استفاده کنید.

  • Glyphs Mini : بهترین برای شروع
  • FontLab : بهترین برای حرفه ای ها
  • Glyphr Studio
  • Calligraphr : بهترین برای طراحی فونت های دست نویس
  • FontForge : بهترین نرم افزار رایگان

شغل طراحی دکوراسیون و طرح های 3 بعدی قابل چاپ

به گفته تحلیلگران تحقیقاتی ، بازار جهانی دکوراسیون خانه به طور پیوسته تقریباً 20 درصد در سال در حال رشد است. این رقم شگفت انگیز است!

پرینتفول ، شرکتی که محصولات چاپ سفارشی را ارائه می‌کند ، گزارش داد که پوسترها دومین محصول پرفروش آن ‌ها در تمام دوران ‌ها هستند و سالانه صد ها هزار قطعه از آثار هنری دیواری در این شرکت به فروش می‌رسند.

تا زمانی که مردم و شرکت ‌ها بین خانه ها و دفتر های متعدد جابه‌جا می شوند و یا آن ها را بازسازی می‌کنند، دکور هایی مانند پوستر، برچسب و کاغذ دیواری از لیست شغل های رشته گرافیک برای خانم ها بیرون نمی‌رود.

می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در سال‌های آینده علاقه فزاینده‌ای به مدل‌های 3 بعدی از پیش ساخته شده بوجود خواهد آمد.

این بازار هنوز اشباع نشده و فرصت های بیشماری برای شما وجود دارد که آن ها را شناسایی کرده و به عمل تبدیل نمایید. چرا این شغل یکی از شغل های رشته گرافیک برای خانم ها است؟

  • دقت و ظرافت خانم ها و توجه به جزئیات طراحی
  • هرطور که حساب کنیم، خانم ها هستند که به داخل یک خانه از نظر ظاهری سر و سامان می دهند! بنابراین طبیعی است که این شغل برای خانم ها یکی از بهترین شغل های رشته گرافیک باشد.
شغل های رشته گرافیک برای خانم ها

شغل پردرآمد ساخت موشن گرافیک ، انیمیشن و گیف در رشته گرافیک

تصاویر متحرک به شکل های مختلف بیش از 25 سال است که وجود دارند ، اما در سه سال گذشته است که این روند واقعاً افزایش یافته است.

باز هم پلتفرم های مجازی مانند تلگرام مثال خوبی برای آن هستند.

از داستان‌گویی تا بیان احساسات ، GIF‌ های امروزی تقریباً توسط همه و همه جا در ارتباطات دیجیتال استفاده می‌شوند.

زمانی که اینستاگرام گیف ‌ها را در استوری ‌ها معرفی کرد، بسیاری از برندها در اینستاگرام آن‌ها را راه دیگری برای معرفی برند خود می‌دانستند. بنابراین ، شروع به آپلود GIF و موشن گرافیک های سفارشی برای استفاده همه کردند.

واژه موشن گرافیک هم که نیاز به تعریف ندارد. موشن گرافیک و انیمیشن 2 بعدی پرکاربرد ترین نوع انیمیشن برای ساخت تبلیغات در دنیاست. فرقی نمی کند که یک شرکت و استارتاپ نوپا دارید یا می خواهید برای اکانت اینستاگرام خود تبلیغات کنید ؛ در هر صورت بهترین گزینه موشن گرافیک است.

موشن گرافیک نیاز اصلی شماست اما آن را بلد نیستید؟ مشکلی نیست، دوره آموزش رایگان موشن گرافیک روبوگراف برای همین ساخته شده که نیاز شما را برآورده کند! برای شروع آموزش روی عکس زیر کلیک کن.

شغل طراحی قالب گرافیکی آماده برای خانم ها (Template)

بسیاری  از مردم هنوز کتاب های چاپی می خوانند ، اما انتشار دیجیتال در دنیای مجازی و رسانه های اجتماعی محبوبیت زیادی برای خود دست و پا کرده است. قالب گرافیکی به زبان ساده به این معناست که یک طرح گرافیکی آماده برای مردم، ناشران، سازمان و شرکت ها طراحی کنید ، به این ترتیب آن ها نیازی به طراحی ندارند و تنها کارشان وارد کردن متن به قالب آماده است.

بطور مثال می توانید قالب های آماده تبریک و خیر مقدم طراحی کنید، سپس پیج اینستاگرام یا سایت خود را برای سفارش گیری راه اندازی کنید یا در سایت های طراحی بنر و قالب آماده آن ها را بفروشید. این شغل به دلیل راحتی و در دسترس بودن، یکی از شغل های رشته گرافیک برای خانم ها است.

تا یادم نرفته بگویم که علاوه بر این ها می توانید نمونه فرم و رزومه آماده هم طراحی کنید.

بسیاری از شرکت ها به دنبال فرم استخدام و بسیاری از افراد جویای کار به دنبال فرم رزومه از پیش ساخته شده هستند. شما میتوانید به راحتی نیاز همه ی آن ها را تامین کنید!

برای مسلط شدن به طراحی قالب و رزومه آماده باید به نرم افزار فتوشاپ یا ایلوستریتور مسلط شوید.

شغل های رشته گرافیک برای خانم ها

شغل آموزش آنلاین، از شغل های رشته گرافیک برای خانم ها

طراحی و تاسیس سایت زمانی می تواند برای شما مفید باشد که به مجموعه ای از مهارت های گرافیکی و برنامه نویسی تسلط داشته باشید و بتوانید یک سایت را از صفر طراحی کنید.

این گزینه می تواند یکی از شغل های رشته گرافیک برای خانم ها باشد زیرا با داشتن این شغل می توانید یک بارمحصولات گرافیکی خود را آماده کرده و با قرار دادن آن ها برا روی سایت به راحتی کسب درآمد کنید. اینجا دیگر به خودتان بستگی دادر که چه نرم افزاری را یاد بگیرید و آن را آموزش دهید.

اگر به تصویرسازی فانتزی علاقه دارید، نرم افزاری مثل ایلوستریتور چاره ی کار شماست.

اگر به ترکیب کردن تصاویر از پیش ساخته شده و مونتاژ و روتوش و ادیت علاقمند هستید، فتوشاپ مخصوص شماست و … چندین نرم افزار دیگر که بسته به علاقه و سلیقه خود می توانید یاد گرفته و آموزش دهید.

شغل پردرآمد طراحی کارت ویزیت برای صاحبان کسب و کارها

در سال‌های اخیر ، برندسازی کسب‌وکار محبوبیت زیادی داشته است. حتی خود کلمه برندسازی هم سر و صدای زیادی به پا کرده است.

از آنجایی که کارآفرینان و استارتاپ‌ها همیشه طراح داخلی ندارند ، به فردی با استعداد و ماهر نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا هویت بصری قوی ای در بازار داشته باشند.

برندسازی از رشته گرافیک چه شغل هایی برای خانم ها دارد؟ از طراحی لوگو گرفته تا کارت ویزیت ، بروشور ، ست اداری و انتخاب رنگ محیط کسب وکار همگی اجزای حیاتی یک برند جدید هستند که شما می توانید آن ها را فرا گرفته و شروع به کسب درآمد کنید.

این شغل بدون شک یکی از شغل های رشته گرافیک برای خانم ها و راهی عالی برای استفاده از استعداد شما در یک استارتاپ است، هر شرکتی ابتدا بطور بصری با مخاطبان ارتباط برقرار می کند و اگر شما بتوانید این وظیفه مهم را به عهده بگیرید ، بقول گفتنی نان تان در روغن است!

برای تبدیل شدن به طراح کارت ویزیت چه کار کنیم؟

  • مانند همیشه، یادگیری ایلوستریتور شرط اول تسلط به هر گرایشی است.
  • در آینده نزدیک دوره آموزش طراحی کارت ویزیت روبوگراف آماده خواهد شد و روی سایت قرار خواهد گرفت! الان ثبت نام کنید و به محض آپلود دوره را با تخفیف دریافت کنید!
شغل های رشته گرافیک برای خانم ها

چاپ روی لباس ؛ از شغل های رشته گرافیک برای خانم ها

فروش لباس طرحدار به سرعت به یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد تبدیل شده است.

اگر می خواهید طراح گرافیک شوید ، سرمایه مناسبی دارید و می خواهید کاری را انجام دهید که از دست هرکسی برنیاید، این شغل برای شما آفریده شده است!

ورود به این شغل نیازمند فضای کافی برای قراردادن دستگاه های چاپ روی لباس است. مشتریان شما با مراجعه به چاپخانه شما، سفارش هارا در قالب تصویری که می خواهند روی مثلا تیشرت چاپ کنند، به مشا تحویل می دهند و سفارش را ثبت می کنند.

اگر بخواهید حرفه ای تر کار کنید و به درآمد بیشتری هم برسید، باید در شبکه های اجتماعی فعالیت کرده یا برای سفارش گیری اتوماتیک یک سایت برای خود طراحی کنید. در این صورت می توانید پیشنهادات متنوعی برای خرید و چاپ به مشتریان ارائه دهید.

شغل های رشته گرافیک برای خانم ها

طراحی و چاپ کارت پستال و دعوت نامه عروسی

می توانید با مهارت های طراحی گرافیکی خود، طراحی های مورد نیاز مراسم های ازدواج را تامین کنید. این شغل یک شغل همیشگی، پولساز و کم استرس است! چرا؟

  • تا زمانی که عروسی برگزار شود، همیشه تقاضا برای دعوت نامه های عروسی با تصویر زیبا وجود خواهد داشت! بنابراین خیالتان از بابت تعداد مشتری ها راحت، راحت باشد.

این شغل برای خانم ها مناسب است؟

  • پاسخ قطعا بله است. این شغل هم نیازمند مهارت و ظرافت بالا در طراحی است و هم بخاطر بخاطر مرتبط بودن با مراسمی مانند ازدواج یا تولد، توانایی ایده پردازی خانم ها در این باره بیشتر است بنابراین این شغل یکی از شغل های گرافیک برای خانم ها است.

شما میتوانید کار خود را از طراحی و چاپ کارت دعوت مراسم ها شروع کنید و آرام آرام با رشد شغل خود ، طراحی و چاپ باقی ملزومات مراسم های مختلف را هم به عهده بگیرید.

همچنین باید وب سایت ، کانال یا پیج در یک پلتفرم راه اندازی کرده و نمونه کار های مناسب را در آن برای بازدید عموم قرار دهید. در این صورت افراد هم میتوانند بصورت آنلاین به شما سفارش طراحی دهند و هم هزینه کارتان را از طریق پیش پرداخت به شما واریز کنند.

شغل های رشته گرافیک برای خانم ها

شغل پردرآمد تولید محتوا در رشته گرافیک

وقتی صحبت از تولید محتوا می شود فکر همه به سمت کانال تلگرام کشیده می شود. اما واقعیت این است که محتوا به هر شکلی برای هر سایت و کانالی تولید می شود.

بطور مثال وبلاگ نویسی یکی از قدیمی ترین روش های کسب درآمد آنلاین است. راه‌اندازی آن نیز فوق‌العاده آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید یک پلتفرم، یک موضوع و یک نام دامنه است.

می‌توانید یک وبلاگ شخصی درباره طراحی گرافیکی راه ‌اندازی کنید که در آن نکات ، ترفندها ، آزمون و خطاها ، نتایج و داستان‌های شغل خود یعنی طراحی گرافیک را به اشتراک بگذارید.

کلید موفقیت در وبلاگ نویسی فعال بودن و پیوستگی است. جدای از آن، می‌توانید از وبلاگ خود برای فروش محصولات یا خدمات مرتبط با طراحی گرافیکی مانند کتاب‌های الکترونیکی، کالاها و موارد دیگر استفاده کنید.

همچنین یکی دیگر از راه های کسب درآمد به عنوان یک طراح گرافیک، نوشتن مقاله است. در حالی که این شغل به اندازه شغل های دیگر گفته شده سودآور نیست، اما همچنان یک شغل قابل انجام است.

در ابتدای این پاراگراف از تولید محتوا برای کانال صحبت کردم. می توانید در هر پلتفرمی که امکان تولید محتوا برای حجم گسترده ای از مخاطبان را داراست ، کانال بسازید.

اگر جلوی دوربین راحت هستید و می دانید چگونه با مخاطبان ارتباط برقرار کنید، راه اندازی یک کانال YouTube یا آپارات و تدریس گرافیک در آن می تواند یکی از شغل های رشته گرافیک برای خانم ها برای شما به عنوان یک طراح گرافیک باشد.

شغل های رشته گرافیک برای خانم ها

خب به پایان یکی دیگر از مقاله های روبوگراف رسیدیم!

امیدوارم از مطالعه مقاله شغل های رشته گرافیک برای خانم ها لذت برده باشید! برای یادگیری بیشتر به بخش های دوره ها ، دانشنامه و آموزش رایگان در منو مراجعه کنید.

روبوگراف، اولین سایت آموزش گرافیک ویژه بازار کار در ایران …

17 فکر در مورد “ شغل های رشته گرافیک برای خانم ها

  1. المیرا گفت:

    شغل طراحی گرافیک واقعا برای خانم ها است. خانم ها بخاطر ظرافتی که توی کارشون دارن میتونن خیلی عالی و راحت هر چیزی طراحی کنن.
    جالبه که آقایون تو این هم دارن بیشتر کار میکنن نسبت به خانما
    مرسی از توجهتون

  2. ثریا گفت:

    سلام
    من فکر میکنم طراحی گرافیک برای خانم هاست و اقایون بهتره واردش نشن. این شغل ظرافت خاصی داره ، قوه تخیل قوی میخواد و از نظر یدی و زور بازو طوریه که انگار واسه خانم ها طراحی شده
    تعجب می کنم چرا آقایون میان تو این رشته
    همین یه دونه رو واسه ما زیادی دیدن. من طراح گرافیک هستم و 12 ساله دارم تو رشته گرافیک فعالیت می کنم. واقعا فکر میکنم این رشته برای خانم ها است و آقایون بهتره به کارهای فیزیکی دیگه مشغول باشن.

  3. راد گفت:

    سلام
    عالی بود ممنون از مقاله خوبتون

  4. نظری گفت:

    انصافا جدید و تازه بود
    اکثر سایتا و بلاگا نگاه میکنم همه از رو همدیگه کپی کردن ولی مقاله شما جدید بود مشابهشو ندیده بودم

  5. امیران گفت:

    سلام. یه پیشنهادی هم من داشتم که فکر میکنم از قلم افتاده. طراحی و چاپ عروسک های فانتزی از شغل های رشته گرافیک برای خانم ها است. همه طرح ها اول رو کاغذ طراحی میشن بعد توی کامپیوتر حالت دیجیتالی بهشون اضافه میشه. الان شرکت های زیادی هستن که عروسک و اسباب بازی می سازن و به چنین مهارتی نیاز دارن.
    گفتم اینم اضافه کنم
    ممنون از مقاله مفیدتون

  6. rastaaaakhoondtabaar گفت:

    عاااالی بود. جای همچین سایتی خالی بود. لطفا درمورد عکاسی و تفکر هنری بیشتر مقاله بذارین.

  7. حشمتی گفت:

    منم بقول دوستمون از اینکه تو این رشته هم آقایون دارن از ما جلو میزنن ناراحتم ولی کاری جز افزایش مهارت و تخصص نمیشه انجام داد. شغل های رشته گرافیک برای خانم هاست ولی ما باید بتونیم طراحی های خوبی تحویل بدیم که این بالاتر بودنه مشخص بشه

  8. فروزان گفت:

    بسیار عالی خیلی خوب بود
    امیدوارم از این دست مقالات بیشتر منتشر کنین

  9. جهرمی گفت:

    به نظرم شغل های مرتبط با طراحی های سبک مثل کارهای گرافیکی واسه خانم ها بهتره
    شغل های مرتبط با پروژه های بزرگ مثل طراحی فضای داخلی و خارجی برج برا آقایون باشه بهتره

  10. مریلا گفت:

    خانم ها تو این حوزه که تخصص دارن کم کاری میکنن وگرنه باید بیشتر متخصصین رشته گرافیک رو خانم تشکیل میداد

  11. صفیلو گفت:

    زیبا بود

  12. لیلا گفت:

    سلام ممنون از مقاله خوبتون لذت بردم

  13. خاکپور گفت:

    سایتتون از هر نظر فوق العاده اس

  14. فرزانه گفت:

    جالب بود👏🏻 همشونم عملی ان هیچ چیز عجیب و فضایی ندیدم

  15. شهبازی گفت:

    جالب بود👏🏻
    برعکس بقیه دوستان من اعتقادی به مردانه زنانه بودن گرافیک ندارم و فکر میکنم هرکسی میتونه واردش بشه و موفق بشه
    لزوما مرد یا زن بودن تو موفق شدنش تاثیر نداره

  16. مهشید گفت:

    ۲۰👌🏻

  17. قوامی گفت:

    خیلی خوب بود 🙂 شما تنها آقایی هستین که درک ظریفی از گرافیک دارین. و همونجور که فرمودین شغل های رشته گرافیک بیشتر مناسب خانماست تا آقایون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *